Drie redenen om je deuren te openen

Ben je trots op je bedrijf en wil je deuren openen voor nieuwe mogelijkheden? Dan zijn de Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen 2024 een kans die je niet wilt missen. 

“Werkzoekenden en bedrijven bij ons in de buurt kennen ons nog niet zo goed, daarom deden we mee aan de Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen. En dat was heel geslaagd! We hebben hele leuke gesprekken gehad en ook zaken kunnen doen.”

Erik Koomen van Verpakgigant.nl uit Wieringerwerf deed mee met de Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen, samen met vele andere bedrijven uit Noord-Holland. Waarom jij ook mee moet doen? Dat lees je hieronder!

1. Vergroot je zichtbaarheid

Word gezien! Of je nu al naam hebt gemaakt of net begint, dit evenement biedt jou de kans om je bedrijf te laten zien en je verhaal te delen. Tijdens de Kom Binnen Bij Bedrijven Dagen, maar ook tijdens de promotie eromheen. Allemaal energie wat je merk ten goede komt. 

2. Creëer je eigen fans

De beste reclame voor je bedrijf is mond-tot-mondreclame. Maar hoe zorg je ervoor dat mensen fan van je worden en over je gaan praten? Je raadt het al: zet die deuren open! Laat zien wat je in huis hebt. En wat dacht je van de familie en vrienden van je werknemers? Enthousiast team, enthousiast verhaal, enthousiaste ambassadeurs. Win-win!

“De kandidaten die langs kwamen waren heel divers, van zoekend naar werk tot gewoon kijken wat ons bedrijf doet.” 

3. Versterk je band met de buurt

Goede vrienden in de buurt kunnen je bedrijf laten groeien. Doe mee en maak die band met de buurt nog sterker. Misschien ontdek je nieuwe partners, of ga je een bijzondere samenwerking aan waar je zelf nooit op was gekomen. Daarnaast ben je lekker maatschappelijk betrokken aan het ondernemen.

“Tips voor andere bedrijven die erover denken om mee te doen? Plan tijd in om van je deelname een succes te maken! Kleine moeite voor een leuk resultaat.”

Hoe beginnen?

Een week open, een dag of een middag. Rondleidingen, presentaties of speeddates. Jij bepaalt zelf wat het beste bij jouw bedrijf past en hoe je je bezoekers ontvangt. Ons advies? Begin gewoon. Doe ieder jaar mee en verbeter je programma ‘on the go’. Wil je meer advies? Lees ons artikel met stappenplan.